Hoşgeldiniz <3

Forum Android'e kayıt olarak yeni konular açabilecek, açılmış konulara cevap verebilecek ve 50K+ Kayıtlı kullanıcı ile etkileşim kurabileceksiniz.

Şimdi 1 Dakikada Kayıt Ol!

Snapdragon Port Kılavuzu

Mbtt

Dikiştutmaz Mbtt
Pie
Katılım
30 Mart 2016
Mesajlar
1,709
Beğeniler
4,791
#46
GÜNCELLEME -14.10.2018-


Açıklamalar genişletildi.
Anlatım resimlerle desteklendi.
Renklendirmeler yapıldı.
boot.img açma-kapama anlatımı eklendi.
.dat ve .img şeklinde olan romları açık klasör haline getirme anlatımı eklendi.
 

Rocoboz

Eclair
Eclair
Katılım
23 Eylül 2016
Mesajlar
51
Beğeniler
6
#47
Merhaba LG G4 Plus romlanlarından GM 5 Plus 'a portlamak istiyorum işlemcileri falan aynı bir sıkıntı çıkar mı ?
Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
yı düşünüyorum.
 

Mbtt

Dikiştutmaz Mbtt
Pie
Katılım
30 Mart 2016
Mesajlar
1,709
Beğeniler
4,791
#48
Merhaba LG G4 Plus romlanlarından GM 5 Plus 'a portlamak istiyorum işlemcileri falan aynı bir sıkıntı çıkar mı ?
Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
yı düşünüyorum.
Hocam konuda firmware temizliği kısmını KESİNLİKLE uygulayın haricinde sorun çıkarmaz. :)
 
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
101
Beğeniler
17
#49
kardeşim eline sağlık güzel olmuşta ben shiwawanın anlatmış olduğu port kılavuzunu uygulayarak mıuı rom yaptım moto z ye lakin telefon açılmadı attıktan sonra bu port işlem işe yararmı mi5 den moto z ye yapmaya çalışıyorum
 

trkzmn

Honeycomb
Gingerbread
Katılım
25 Temmuz 2017
Mesajlar
365
Beğeniler
197
#50
kardeşim eline sağlık güzel olmuşta ben shiwawanın anlatmış olduğu port kılavuzunu uygulayarak mıuı rom yaptım moto z ye lakin telefon açılmadı attıktan sonra bu port işlem işe yararmı mi5 den moto z ye yapmaya çalışıyorum
Miui rom portlama diğerlerine göre daha zor. Ayrıca her portladığın romda çalışacak diye bir kural yok. Elinizden geldiğinizce deneyin. Ya da @Mbtt gibi hırqızlayın :troll:
 

06mu1984

Donut
Üye
Katılım
16 Ekim 2018
Mesajlar
31
Beğeniler
4
#51
qualcom snapdragon aynı işlemcı aynı chipset twrp portu için de uygunmu konu baslıgındakı boot.img portlama ile ilgili acıklama yoksa baska rehber mi gerek
 

06mu1984

Donut
Üye
Katılım
16 Ekim 2018
Mesajlar
31
Beğeniler
4
#53
Tşk ederim bi site var burayla aynı kulvarda ismi lazım değil biliyosunuz zaten bu tarz konulara vip üyelik istiyo ayrıca bi çok şey de ücretli eline emeğine sağlık bu sitenin ve siz emektarlarinin değeri bilinmeli.
 

trkzmn

Honeycomb
Gingerbread
Katılım
25 Temmuz 2017
Mesajlar
365
Beğeniler
197
#54
Tşk ederim bi site var burayla aynı kulvarda ismi lazım değil biliyosunuz zaten bu tarz konulara vip üyelik istiyo ayrıca bi çok şey de ücretli eline emeğine sağlık bu sitenin ve siz emektarlarinin değeri bilinmeli.
Teşekkür ederim. Buradaki herkes ellerinden geldiğince herkese gönüllü bir şekilde yardımcı olmaya çalışıyor haliyle herşey ücretsiz :)
 

06mu1984

Donut
Üye
Katılım
16 Ekim 2018
Mesajlar
31
Beğeniler
4
#55
kusura bakmayın baska yerde varsa ama portlama anlatımların qualcom veya snapdragon twrp portuyla ilgili bı baslık goremedım
Post automatically merged:

ayrıca bı konu daha yerı deıl ama hazır sızı bulmusken soyleyım sabah stock rom yukledım hala ekım ota guncelemesını alamıyorum sorun nerde acaba hersey sılındı sıfırdan forumdakı fastboot stock rom kuruldu elle denetlememe ragmen ekım ota guncellemesını gormuyo
 

trkzmn

Honeycomb
Gingerbread
Katılım
25 Temmuz 2017
Mesajlar
365
Beğeniler
197
#56
kusura bakmayın baska yerde varsa ama portlama anlatımların qualcom veya snapdragon twrp portuyla ilgili bı baslık goremedım
Post automatically merged:

ayrıca bı konu daha yerı deıl ama hazır sızı bulmusken soyleyım sabah stock rom yukledım hala ekım ota guncelemesını alamıyorum sorun nerde acaba hersey sılındı sıfırdan forumdakı fastboot stock rom kuruldu elle denetlememe ragmen ekım ota guncellemesını gormuyo
Hangi rom anlamadım?
 

06mu1984

Donut
Üye
Katılım
16 Ekim 2018
Mesajlar
31
Beğeniler
4
#59
normalde bu rom ıe ota guncellemesı alıyo ama bugun bu sekılde sıradısı bı durum olustu oncesınde custom rom kuruluydu 2 defa temız yukleme yaptım ama almadı ota guncellemesını
Post automatically merged:

aynen ole yapayım tesekkurler
 
Üst