• Forumda özel mesajlaşmalar kapalıdır. İstek, öneri, şikayet durumunda buraya konu açabilirsiniz.

Pie NFound GSI Romları

Forum Android

Uzman
Uzman Üye 
Katılım
7 Şub 2016
Mesajlar
10,497
1409


NFound geliştiricisinin çıkardığı tüm GSI romları sizlere sunuyorum.


GSI romlar için minimum Android sürümü 8.0 olmalı ve cihaza Treble desteği kazandırılmış olmalıdır. Aksi takdirde yüklense bile logoda bırakacaktır. Play Store'daki Treble Checker uygulamasıyla sorgulayabilirsiniz.


İndireceğiniz roma göre değişebilir.


Gizli içeriği görebilmek için yandaki beğenilerden birini kullanmalısınız. Beğen Beğen, Bayıldım Bayıldım, Haha Haha, Wow Wow, Üzgün Üzgün, Kızgın Kızgın
 

Alabörü

Android Üye
Üye
Katılım
22 Ocak 2018
Mesajlar
572
Elinize sağlık hocam, bu tam olarak ne işe yarıyor ?
 

Belial

Üye
Katılım
23 Haz 2016
Mesajlar
115
Ekli dosyayı görüntüle 1409


NFound geliştiricisinin çıkardığı tüm GSI romları sizlere sunuyorum.


GSI romlar için minimum Android sürümü 8.0 olmalı ve cihaza Treble desteği kazandırılmış olmalıdır. Aksi takdirde yüklense bile logoda bırakacaktır. Play Store'daki Treble Checker uygulamasıyla sorgulayabilirsiniz.


İndireceğiniz roma göre değişebilir.


[Hidden content]
 

ilhanulu20

Forumdan Atıldı
Forumdan Atıldı
Katılım
30 Eyl 2018
Mesajlar
118
Hepsi açılıyor
Treble romlar normal romlardan dahamı kullanışlı.
Mesela botlogers rom gm5 plusta klasik pie arayuz yavaşlığı var, bir arkadaş gsi olarak kurarsam daha hızlı çalışır dedi. İnanasım gelmedi. Şimdi diyeceksin kurda kendin bak. Nougata dönüş meşakkatli biliyorsun. Partisyonları değiştirdiğimiz için bir recovery yedeğinede dönemiyoruz. Tecrübeli arkadaşlar şu iki sorumu cevaplasın lütfen.
1- Treble rom kurduğumuzda telefonda var olan sistem partisyonunun üzerine kuruluyor, eskii rom system siliniyor treble romun systemi kullanılıyor doğrumudur. Yoksa treble için ayrı bir partisyon varda rom oraya kurulup eski systemi silmeden pasif halemi getiriyor.
2- Piedeki arayüz yavaşlığı treble ile geçiyormu (gm 5 plus için)
 

kardes54

Üye
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
120
Ekli dosyayı görüntüle 1409


NFound geliştiricisinin çıkardığı tüm GSI romları sizlere sunuyorum.


GSI romlar için minimum Android sürümü 8.0 olmalı ve cihaza Treble desteği kazandırılmış olmalıdır. Aksi takdirde yüklense bile logoda bırakacaktır. Play Store'daki Treble Checker uygulamasıyla sorgulayabilirsiniz.


İndireceğiniz roma göre değişebilir.


[Hidden content]
saol
 

furkancakmak34x

best gsi editor
Kategori Mod.
Katılım
16 Haz 2019
Mesajlar
217
Treble romlar normal romlardan dahamı kullanışlı.
Mesela botlogers rom gm5 plusta klasik pie arayuz yavaşlığı var, bir arkadaş gsi olarak kurarsam daha hızlı çalışır dedi. İnanasım gelmedi. Şimdi diyeceksin kurda kendin bak. Nougata dönüş meşakkatli biliyorsun. Partisyonları değiştirdiğimiz için bir recovery yedeğinede dönemiyoruz. Tecrübeli arkadaşlar şu iki sorumu cevaplasın lütfen.
1- Treble rom kurduğumuzda telefonda var olan sistem partisyonunun üzerine kuruluyor, eskii rom system siliniyor treble romun systemi kullanılıyor doğrumudur. Yoksa treble için ayrı bir partisyon varda rom oraya kurulup eski systemi silmeden pasif halemi getiriyor.
2- Piedeki arayüz yavaşlığı treble ile geçiyormu (gm 5 plus için)
gsi denilen şey sistem imajı zaten, yani treble için ayriyeten bir alan falan yok. /system yerine kuruluyor direk.
ve pie customlardaki arayüz kasmaları yok. pixel dust, pixel experience, descentand, dotos gsi kullandım - ve şuan havoctayım- arayüzde kasma yok.
 

Osmntkknt

Üye
Katılım
3 Ocak 2019
Mesajlar
67
Ekli dosyayı görüntüle 1409


NFound geliştiricisinin çıkardığı tüm GSI romları sizlere sunuyorum.


GSI romlar için minimum Android sürümü 8.0 olmalı ve cihaza Treble desteği kazandırılmış olmalıdır. Aksi takdirde yüklense bile logoda bırakacaktır. Play Store'daki Treble Checker uygulamasıyla sorgulayabilirsiniz.


İndireceğiniz roma göre değişebilir.


[Hidden content]
Eline sağlık
 

Benzer Konular


Üst Alt